Šta radimo

Upravljanje aktivnim predmetima

Upravljanje aktivnim predmetima

Nudimo vam usluge pristupa aktivnim dokumentima, na nivou predmeta/dosijea, uz sve prednosti prostornog smeštaja i uštede vremena.

Skladištenje dosijea/predmeta

U sistemu skladištenja dosijea/predmeta, obeležavamo dosijea/predmete ili pojedinačna dokumenta barkodovima što omogućava brzu pretragu i dostavu aktivnih dokumenata.

Skeniramo i dostavljamo dokument po zahtevu mnogo brže nego što se papirnati dokument može pretražiti na licu mesta. Web pristup vašim aktivnim dokumentima omogućen je korišćenjem našeg on-line portala za upravljanje dokumentima, tako da ste uvek u mogućnosti da imate uvid u vaše predmete/dosijee.

Naše usluge uključuju:

  • Verifikaciju okončanja predmeta/dosijea
  • Planiranje dostave fizičkih dokumenata
  • Skeniranje na zahtev

Upravljanje dokumentima– Vaša lokacija, naša ekspertiza

Ukoliko se odlučite za interno upravljanje nekim od vaših dokumenata, možemo pomoći da razvijete efikasan i usaglašen program na licu mesta. Specijalisti iz oblasti upravljanja dokumentima i analitičari mogu da osmisle i vode programe za interno upravljanje dokumentima ili da vam obezbede profesionalni kadar koji će to uraditi.

Za više informacija o Upravljanju aktivnim predmetima:

Kontaktirajte nas

  • E-mail

    E-mail

  • Pozovite nas

    Pozovite nas
    +381 11 3239 336
    +381 11 3239 466

Kancelarija budućnosti

Records Management
Secure and compliant storage for your paper documents.

Pogledajte video